Informatii Livrare
Livrarea
a.Livrarea se realizeaza la adresa de livrare definita de catre Cumparator in formularul de comanda, utilizand curieratul extern sau echipa interna de livrare. In cazul in care o comanda contine mai multe produse, cu termene de livrare diferite, se va efectua o singura livrare in termenul stabilit de Vanzator, conform disponibilitatii afisate pe site in momentul plasarii comenzii.
b. Taxa de transport ce se adauga valorii produsului comandat este de 19,99 lei, pentru toate livrarile efectuate pe teritoriul Romaniei. In cazul livrarilor in afara Romaniei, taxa va fi calculata in momentul efectuarii comenzii. In cazul coletelor mari, ce depasesc 3 kg, taxa de transport va fi recalculata in functie de greutate si/sau volum.
c. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare. Cumparatorul are obligatia sa desfaca si sa verifice din punct de vedere cantitativ si calitativ coletele, pe baza etichetarii acestora, sa desfaca si sa verifice, integritatea coletelor fragile precum si a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticla).
d. Vanzatorul va anunta Cumparatorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.
e. Termenele de livrare sunt afisate pe site la fiecare produs si variaza in functie de produs. Cu toate acestea, termenele de livrare pot fi modificate unilateral de catre Vanzator in cazul in care acestea sunt afectate de intarzieri ale transportului datorate unor situatii mai presus de puterea de control a Vanzatorului, ori de interventia unor autoritati in procesul de transport /verificare /taxare /livrare.
f. In cazul in care ambalajul nu este intact, Vanzatorul recomanda Cumparatorului sa refuze receptia Bunurilor de la transportator si sa transmita un email de informare a Vanzatoului la adresa de email office@kuko.ro. Prin semnarea de primire, Cumparatorul confirma ca ambalajul Bunurilor este intact.
g. Orice reclamatii privind defectele mecanice ale Bunurilor, livrarea de alte bunuri decat cele comandate etc., care nu au fost semnalate la receptia bunurilor de la transportator, vor fi semnalate de Cumparator imediat dupa identificarea lor, dar nu mai tarziu de 3 zile de la receptia Bunurilor. Vanzatorul va fi tinut raspunzator pentru pagubele cauzate Bunurilor in timpul transportului, doar in situatia in care Cumparatorul reclama astfel de pagube imediat, in conformitate cu prevederile prezentilor Termeni si Conditii.
h. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri, a amanarii de catre Cumparator a termenului de livrare stabilit, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului.
i. In cazul in care, din motive imputabile Cumparatorului (cum ar fi, dar fara a se limita la: refuzul de primire a coletului, absenta de la adresa de livrare comunicata, refuzul achitarii contravalorii coletului), Bunurile trebuie livrate in mod repetat sau printr-o metoda de livrare diferita de cea solicitata initial prin Comanda, Cumparatorul are obligatia de a suporta toate costurile ocazionate de livrarile repetate.